Birkizannesi0731 Tosbigim bende market ve Pazar dışında bir yere çıkmıyorum çok bunalmıştım bunalmaya devam
Birkizannesi0731 bitanem123 onlara yasaklar işlemiyor onlar için ceza ödemekte ne var ki . Onların ki caydırıcı olmalı
Summerismom Birkizannesi0731 daha 2 kere gitmişimdir yanlız. Her yere dokunmak istiyor cocuklar zor oluyor 😥inşallah biter de rahat eder cocuklar artık.
annesinin_kizi Birkizannesi0731 çok iyi oldu bence ben gelse diyip duruyor dum Normalleşme hiç olmayacaktı çok arttı vaka sayıları Avm ler de kapansa daha iyi olur insanlara gidecek yer olmayınca evinde oturur
Bebegimm42 annesinin_kizi marketler kuruyemisciker vb hep açık millet market e gidiyorm bahane si ile gene çıkar nasıl yasak bu