Birkizannesi0731 Cerenaslan aslında bizim insanlarımız da da var uymuyorlar tedbirlere bak şimdi marketler yağmalancak iki günlük hafta sonu yasakta bile bir sürü alışveriş yapılmıştı .
Summerismom Birkizannesi0731 ya sürekli evdeyiz bunaldık gece yasak oluyor sabah bir bakıyorum millet sahile mangala kahvaltıya gitmiş hemde 3-4 aile şok oluyorum. Mal mıyız biz evde duruyoruz. Bunlar yüzünden bizim çocuklarımız eve hapis oldular. Bir ihtiyacımızı karşılayamıyoruz. valla çok iyi oldu.
Birkizannesi0731 Summerismom Evet benim kızım 1 buçuk yaşında Virüs geldi geleli parka bile gitmedi doğru düzgün . Markete gideceğimiz zaman bile kara kara düşünüyoruz .
Summerismom Birkizannesi0731 daha 2 kere gitmişimdir yanlız. Her yere dokunmak istiyor cocuklar zor oluyor 😥inşallah biter de rahat eder cocuklar artık.
Elfida-10 Rzgr biz sadece kendimizi düşünüyoruz tabiki bizler evimizdeyiz ama gece kulüplerini kapatıp parti yapanlar kahveler Cafeler hınca hıç doluydu o yüzden akşamları yasak geldi
Eslemesilaaras Yasaktan dolayi calisana ceza kesiyorlar ama dugunler eglenceler ve kinalar hala 1 saat te olsa serbest cok sacma gece zaten calisanlar haric herkez evde calisan adam napacak
Eslemesilaaras Daha 2 gun once gece ise giden kardesime elinde belge olmasina ragmen ceza yazdilar 19 yasinda 3150 tl bukadar da olmamali
bitanem123 Birkizannesi0731 ya şimdi bişi derdimde bu günlük taşeron çalışanlar gece iie gidenler evine ekmek götürenler nolcak böle yasak getirrirken onlarıda düşünmüşlermi acaba
Birkizannesi0731 bitanem123 yazın patır patır eğlendiler partiler yaptılar daha düne kadar yapıyorlardı şimdi yasak geldi yine yaparlar ama .
bitanem123 Birkizannesi0731 önce barlara klüplere o fellik fellik gezen parti yapan ünlülere ceza kessinler biz izin çıkartamıyoruz onlar patır patır izin çıkarıyolar
Tosbigim Birkizannesi0731 Benim için birşey değişmedi ben zaten çıkmıyordum hiç. Ayda bir mama almaya gidiyordum ebebeğe sadece. Yine öyle olacak. Ama bizim milletimiz rahat durur mu ?
Birkizannesi0731 Tosbigim bende market ve Pazar dışında bir yere çıkmıyorum çok bunalmıştım bunalmaya devam
Birkizannesi0731 bitanem123 onlara yasaklar işlemiyor onlar için ceza ödemekte ne var ki . Onların ki caydırıcı olmalı
Ysm2019 Rzgr kim evde ya gece partileri akşam ziyaretleri görmüyormusunuz haberlerde ünlü tayfalarını vs evinde valla duran yoktu
Rzgr Ysm2019 onlar zengin tayfa yolunu bulur zaten bizim gibi fasfakirler evde oturuyor. Gezecek olanda geziyor zaten. Dun aksam yasak olmasina ragmen yine soklarda insanlar geziyordu. Bence tam kapanma olmaliydi hic yeterli degil.