Sağlık ocağının verdiklerini biz kullandık ve çok pişman oldum zaten bebeğime çok iyi gelmedi huysuzlandı karnı ağrıdı huyu değişti resmen. Su an d vitamini Ocean kullanıyoruz , kan damlası da bestiron aldım henüz başlamadık ona. Ama çok araştırdım kullananlar gayet memnun. Bakalım insallah bize de iyi gelir .