ozlem48gs Aile hekiminin verdiği devit ve vegaferon kullanıyorum kızım 5 aylık oldu. Gelen giden bunu kullanma diyor. Korona nedeniyle hastaneye de gitmedik hiç sadece ASM de aşılarını yaptırdım . Sizler neler kullanıyorsunuz kızlar ?
Misssimsek ozlem48gs d vitamini lalika kullanıyorum. Kan ilacını da yeni başlamıştık asm nin verdiğini bir günde kabiz yaptı biraktim hemen. Alternatif arıyorum.
Gamzeburkan ozlem48gs d vitamini monovit d3 sağlık ocağı verdi onu kullanıyorum ama vegaferon kullanmıyorum kusma huzursuzluk yaptı bıraktık
Full Misssimsek bestiron deneyebilirsiniz. Temiz icerigi ve de kabiz yapmiyor. Formulunu yenilemisler daha kolay iciyor oglum
CigdeminMevasi ozlem48gs sağlk ocağınn verdkleri kabız yapıyor oyüzden kullnma demişlerdir. D vitaminide kan ilacıda ocean kullanıyoruz biz
Ahkukulivahkukuli ozlem48gs merhabalar. D vitamini well care kan damlasina.ise 6. Ayda baslamayi tercih ettim ferrum kullanıyoruz 6 damla seklinde ferrum devlet tarafindan karşılanıyor fakat sağlık ocağı ücretsiz vermiyor. ASM nin verdiğini kullanma deme sebepleri paraben içeriğidir muhtemelen. Ben kendime bunları uygun gördüm sizde dilerseniz araştırın içeriğini uygun bulduğunuz kullanın . 🌹
Muverrih ozlem48gs D vit olarak ocean kullanıyorum kan damlası henüz vermediler kaçıncı ayda veriliyor?
1203gb Muverrih çocuğunuz kaç aylık? Benim kızım 2 aylık ocean 400lük d vitamini kullanıyorum doktora sormadım kendi kafama göre aldım. Bir fıs sıkıyorum. Az mı çok mu acaba?
Gamze11 ozlem48gs ben kullanıyorum ama kan ilacında çok kararsızım dişlerinde sarartı ve erken döküyor denildi. Şu ara hastaneye gidemediğim için mecbur kullanıyorum
Muverrih 1203gb Bir buçuk aylık, doktorumuz 3 damla demisti ama en son gittiğimiz doktor bir fis kullansan daha iyi olur dedi ben yine her ihtimale karşı günde 3 damla veriyorum.