Yildizim Ayni dertten bende muzdaripim canim o kadar yanıyor ki ne yapacagimi sasirdim hergunum aglamakla geciyor bebeğimi kucagima bile alamiyorum hep yatarak emziriyorum bende dogum Yapalı 23 gün oldu ama ilk hastaneden cikinca hic dikkat etmedim dikisim acildi yeni dikiş attilar sanki hic geçmeyecek gibi geliyor psikolojim altüts oldu 😔 kantaron yağını nasil kullanacagiz