Ubannesii aksine doktorum, hava almalı kurumalı ve düşmeli dikişler, Sürekli ped içerisinde durduğu için haliyle daha nemli ve ıslak oluyor orası bu yüzden geç iyileşmede etken oluyor, bu yüzden ılık su ile yıka ve daha sonra kurut fön makinesi ile rahatlayacaktır demişti. Gerçektende öyle oluyordu. Tabi kendi doktorunuzu dinleyin, sizi dikişlerinizi kontrol altında tutan bilen o.☺️