Nilican benim kizim da ilk aylardaki asilardan sonra çok uyurdu 😍
Bebegimm42 yok canım ağır geldi herhalde
Nilican Yorgunluktan benim 1.yaş aşısı diye okumam😩 kusura bakmayın
Saksak ne demek canım benim
Saksak ahhh annelik ;)
Nilican evet uyku yapmıştı bizde de
Nilican bnimkide uyku yapmıştı canım ☺️
Nilican benim kizimda da uyku yapmisti