OrangesMom Nilican biz de bugün olduk aksine uyumuyor 🤷♀️ Ya onla ilgili değil ya da her bebek farklı tepki gösteriyor
Kirpapatyasi1 Nilican yapar. Benim asla uyumaz sürekli ağlardı aşıdan sonra koyduğum yerde uyudu bu çocuk kesin hasta diye evhamlanmıstım meğer aşıdanmıs.
OrangesMom Nilican muhtemelen her bebek farklı tepki veriyordur siz yine de ateşini filan kontrol edin bence ben öyle yapıyorum
Sevgilikizim Nilican genelde yapmıyor biz çok şükür ateş uyku yapmadı hesireniz yok mu onunla iltibat halinde olabilirdiniz ben bir sorun yaşadığımda direk hemsiremle görüşürüm allah razi olsun geç gündüz bizimle
Saksak Nilican 1 yaş aşısını gününde mi yaptırdınız biz sağlık ocağına gittik aşı yok malesef bebeğim 13 aylık oldu halâ 1 yaş aşısı gelmedi yapmadılar henüz siz de beklediniz mi
Bebegimm42 Nilican valla bizimde bir hafta önce oldu o asiyi gece hic uyumadi diyebilirim ağrı kesici mi verdiniz