Ben ücretsiz yaptığı zamanlarda bas bas bağırdım bu kadının eğitimi yok yapmayın diye. ‘iyi niyetli bedavaya yapıyor’ diye beni suçladılar. Hatta kadın beni mahkemeye vermekle tehdit etti :) burda da hesabı var eminim. Kendi hakkında kötü yorum yapılınca anında ‘çok iyi, iyi niyetliciler’ doluşuyor. Kötü yorumdan ziyade keşke eğitimine baksaydınız. Nasıl güvendiniz