Benim bebegim 18 aylık sadece baba dede gak gak aba bada diyo başka kelime yok anne diyemiyor bulaşıkları boşaltır yemeği karıştırır soğan getir serim getirir dua okurum taklit eder namazda selam veririm oda yapar dışarı çıkarken saçını kurut der montunu getirir parfüm sık der der diyorum gösterir yani ıh ıh der sürekli böyle gösterir herseye bebek ağlar taklidini yapar dişini gözünü filan göster derim gösterir puzle yapamıyor daha kitap okurum dinlemez aşırı inatcı ve sinirli gece uykusu hiç yok. Yolda elimi tutmaz basını alır koşar peşinden koşarım sürekli vs vs böyle bizimki sizinkilere göre biraz geride galiba