Nyles2019 maşallah🧿 benim kızımda 22 aylık asla sabit duramaz yemek yerken bile sandalyeye kaç kere çıkıp iniyor 🤦♀️ Kelimesini saymadım ama 2-3 kelimelik cümle kurabiliyor çoğu kelimesi anlaşılır ama anlaşır olmayanlarda var mesela lokum= loki, kitap= kipki diyor son bir ayda birden dili açılmaya başladı, çamaşır, bulaşık, süpürge vileda işlerini beraber yapıyoruz, en çok boyama ve arabalarla oynamayı seviyor birde bu ara deve cüceye taktık, oyuncakları renklerine göre kovalara ayırıyor, genelde çok düzenli ve aşırı taklitçi babasına çekmiş aslında bende böyle bir post açamayı düşünüyordum çünkü evdeyiz başka çocuklarla etkileşim kuramıyoruz ve gelişimleri nasıl yeterli mi tam anlayamıyoruz burada da çoğu kişi karşılaştırma olarak görebilir ama bu kıyaslama değil benim dikkat etmediğim bir gelişim eksikliğine başka bir anne dikkat etmiş olabilir be buradan öğrenip kendi kızımda bunu deneyebilirim ya da tam tersi o yüzden güzel post olmuş