Balimkizim Cennetinsusu Allah razı olsun:) memnun oldum:) ben de tuba. Ayşe rahat yaşayan anlamında. Doğru mu ya :) memnun musunuz isminizden:)
Cennetinsusu Balimkizim Bende memnun oldum 🥰 ben seviyorum adımı memnunum ❤️ Eşim senin adın Ayşe olmasa kızımızın adını koyardık der hep 💗
Deletedmom_29 Byznrayyldz Benim de Hafsa Rana diye arkadaşım vardı ne kadar uyumlu bilmiyorum ama Rananin anlamı neydi merak ettim