Byznrayyldz Arkadaşlar fikre ihtiyacım var Rana isminin başına yada sonuna isim olarak ne konulabilir 💁
Byznrayyldz Kbrbydk benimde Rana Betül diye ark var Betül ismi de çok güzel bence ama ailede iki tane var
Happygirl8 Byznrayyldz hangi ismi koyarsan o en uygun olur 😊😃 alakasız olsa da zamanla alışıyor bir bütün gibi oluyo 💆♀️🙆♀️
Byznrayyldz Happygirl8 buna sonuna kadar katılıyorum çevremde ilk duyduğumda yok artık dediğim bazı isimler söyleye söyleye normal gelmeye başladi🤭😂
Balimkizim Cennetinsusu Allah razı olsun:) memnun oldum:) ben de tuba. Ayşe rahat yaşayan anlamında. Doğru mu ya :) memnun musunuz isminizden:)