Burcuercinnn kısa kollu cıtcıtlı body üzerinde ya tulum ya da alt üst takım giydiriyorum, ilk dogdugu günden beri evdede böyleyiz dısarı cıkarken de, hatta bazen evde sadece body le bile tutuyorum dısarı da extra dan mont var sadece üzerinde, ki bulundugum şehirde hava - 25 lere dayanıyor zaman zaman çok şükür hiç birsey olmadı bu zamana kadar 🙏🙏❤️