Burcuercinnn bence sen biraz sicak tut en azindan battaniyeyle hafif kundarlar gbisinden sar vücut isisi cok erken düşüyor yeni doğanların ve kendini ısıtamıyor
Ben bebegime kolsuz zibin üstüne body onun ustunede yelek giydiriyorum doktorum sen giyiyosan ona bi kat fazla giydir dedi de ben 10 da kat da giysem isinamayan bi insanim sıcağı cok seviyorum