Pinkyellow kuzum bizde 3 günlükken 16 değerle bir gece hastenede yattık 9 da çıktık 1,5 aylıkken hala 9 du geçen yine gittik değeri 4 olmuş 2,5 aylık artık bakmaya gerek yok geçmiş sayılır kendiliğinden atar onu da dedi neden bu kadar uzun sürdü dedim uzayan anne sütü sarılığı dedi dediğin gibi kilo alımı gayet iyiydi yani açlıktan değil sütün içindeki bi maddeden dolayı sarılık olmuş kızım bende şaşırıyordum zaten emiyordu bayağı diye tam 3 aylıkken geçiyor genelde kızım suan gözü beyazladı Teni de bayağı açıldı yani demek istediğim çocuk aç diye stres yapma ne yazıkkı bazı sarılıklar 3 aya kadar sürüyor altında yatan başka hastalığı var mı diye tersler yapıldı bsey çıkmadı gelişimindede sıkıntı yoktu muhtemelen dediğim gibi sizin sarılıkta korkma uzayan sarılıklar beyne falan zarar vermiyor sadece sıkıntı olan teni gözü insan öyle görünce üzülüyor oda olsun şükredelm başka birseyi olmasın yavrucklarımzn ❤️🤲