İyi ki bu post açılmis açan kişiden Allah razı olsun hemen biberon ucu aldırdım eşime bende diyorum bebeğim neden çok yavaş çekiyor ve mamayi yarım bırakıyor birde prematüre doğdu bizde diyrouz ki heralde daha tam emme refleksi oturmadı diye meğer çocuk az akiyor diye cekmekten belki güçsüz düşüp bırakıyordu.iyi ki denk geldim teşekkür ederim 💓