Badeekus demin biraz baktım ama çok anlamadim farklı farklı seyler yazıyor. Ben en iyisi bugun yarın eczaneye bi gideyim yazık Oglan terliyor. Bizde hep mama ilik (sıcak) ya, o terletiyor sanıyordum. Çünkü cekiyor cekiyor yutuyor. Yani ağzına biriktiriyor sonra yutuyor sanki. Normal mi bilmiyorum ama. Ben bugun biraz içmeye çalıştım ama ben bile zorlandım çekerken. Oğlum içerken çok zorlanmıyor sanki ama bilemedim ki şimdi yazık oğlana farkında olmadan iskence mi ediyorum ki ya 😅ay üzüldüm suan😟