YeldaKuzey yani şöyleki şuan da diyet yaparak kalori kaybederek bağışıklığı düşürmemek lazım. Bir hafta önce başladım biraz daha az sağlıklı besleneyim diye şuan hastayım ödüm kopuyor. Başladım yine vitamin takviye ne varsa almaya. Zaten emziriyorum beslenmek lazım diye düşünüyorum. Evet insan mutsuz hissediyor am aben bahara kadar birşey yapmama kararı aldımçzsten üzerine ilave almıyorum.