Doğum yapalı 3 bucuk ay oldu. Tam 10 kilo fazlam var. Kafayı yemek üzereyim az önce ablamla konuştuk benim 2 doğumda da kilom kalmadı hatta daha çok zayıfladım diyoo deli mi ne🤣🤣
ben ne yapsam kilo verebilirim yaaaa.. göbeğim sanki 5 aylık hamile gibi kaldı🙄 bana acil fikir verin kızlar 🧡