YigtnAnnesi valla benim 2. Cocugum 20 gun kaldi dogumgunune ben sadece pastayla kutlycam ben klasik dogumgunu suslerini gormekten bile skldim ilk ogluma buyuk bir dogumgunu yapmistim disarda 30 kisilik kahvalti organizasyon sirketi fln 6 yil oluyor.
Belki vakalardan pasta bile yaptiramam o zaman kendim yapicam.ama siz nasil heves ediyorsaniz oyle yapin abartmak istiyorsaniz abartin gonlunden nasil geciyorsa yap