YigtnAnnesi 2 ay var ama eşimin ailesi benim ailem uzakta sizce yapmalimiyim, malum corona var ama aramızda küçük kutlama yapmak istiyorum sizce ne yapayım 😬
Balkizlarim YigtnAnnesi biz 5 kişiyiz masa hazirlicam ufluucek bu kadar Aralık ta bizim 😅 maksat 1 yaş hatirasi ✌️🌸
Zeynepomer96 YigtnAnnesi biz de aile arasında ufak bir kutulama yapacağız eşimin ailesi ve benim ailem. Safari konsept için parti malzemeleri aldım kendim süsleyeceğim masamı inşallah
Hunilianne YigtnAnnesi ben sadece pasta yaptım balonlarla süsledim masayı falan Kizi giydirdim foto çektik falan Sonra koydum pastayı önüne mıncık mıncık mincikladi 😂
Balkizlarim YigtnAnnesi 3 tane kızım eşim ben 😍🙈sizde aranizda kutlayın derim malum virüs aldı başını gidiyor 😳🙏
YigtnAnnesi Balkizlarim isime bakmadim gi malum uyku semesiyim 4 cocuklusun beni daha iyi anlarsın😂😂😂😂😂
GoGirl YigtnAnnesi benim dibimdeler ama gelmeyecekler tabiki de su viruste.ama ben yapicam kendi cekirdek ailemizde zaten baskasinada gerek yokki kutlama yapmak icin sizde istiyorsaniz kutlayin tabikide baskalari icin yapmiyoruz bebegimiz icin yapiyoruz
GoGirl YigtnAnnesi valla benim 2. Cocugum 20 gun kaldi dogumgunune ben sadece pastayla kutlycam ben klasik dogumgunu suslerini gormekten bile skldim ilk ogluma buyuk bir dogumgunu yapmistim disarda 30 kisilik kahvalti organizasyon sirketi fln 6 yil oluyor. Belki vakalardan pasta bile yaptiramam o zaman kendim yapicam.ama siz nasil heves ediyorsaniz oyle yapin abartmak istiyorsaniz abartin gonlunden nasil geciyorsa yap