TospikOglusum Canevlatlarim95 hadi ya bilmeden mi yoksa bilip mi yaptrmamistin?tüh tüh rabbim acil şifalar versin.menenjit aşısını mutlaka yaptr cnm o da özel aşı 👍
Seyma4607 Canevlatlarim95 çok geçmiş olsun. Benim ikiz yeğenlerim geçirdi birbirlerine bulaştırdılar bağışıklıkları falan zayıf olduğu için ağır geçirdiler onlarda görünce ben yaptırdım 2.ve 4.ayında da yapılabilyo maalesef bu rota aşısını her sağlık ocağı her doktor birebir bilgi vermediği için geç kalınabiliyo Allah tez zamanda şifa versin size inşallah🙏
Pasaben Canevlatlarim95 ewet bu bi haftadır eve geldim oğlum rota virusu kapti 1 hafta yattık sonra idrar yollarinda üreme enfeksiyon cıktı bi haftada ordan yattık mahfolduk hastade oglum durmuyordu serum takılırken haliyle çok sıkılıyordu Allah yardımcınız olsun iştahsız olacak hiç korkma gececek birşey
TospikOglusum Canevlatlarim95 canm benim ya çok geçmiş olsun üzülme geçer merak.etme 🙏🙏ahno sağlık ocağı nasıl.seni bilgilendirmemis kahretmesin ya
YeldaKuzey Canevlatlarim95 benim bebeğim 2 ay 15 günlükken yüksek ateşten hastaneye gittik rota pozitif çıktı 5 gün hastanede yattık canım çok geçmiş olsun
Kuzeydenizmoms Cok geçmiş olsun ama benim anlamadığım bu kadar önemli bir konuda sizi bilgilendirmemeleri sağlık ocağı veya takibinde olduğunuz doktor nasıl söylemez bence gerekli islemleri yapin çocuk sağlıgi bu saka değil.
Kuzeydenizmoms Normalde sağlık ocağı size bu bilgilendirmeyi yapmak zorunda ayy nasil sinirlendim çocuklarımız böyle sebeplerden hastalanınca insan mahvoluyor.