Ayse1234 Vallahi ben ilk kızımda 3 ay ne denediysem tutmadı 3. Aydan snra bi tanıdık tiryak diye bir ilaç önerdi hem gazını alıyor hemdeemzik tutmasına yardımcı oluyor.ezzaneye tiryak almak istiyorum derseniz direk veriyor zaten
pamuksekerinannesii Ayse1234 doktora sormadan ilaclari kullanmayı tercih etmiyorum aslinda ismini soylerim tamam derse onuda denicem muhakkak teşekkür ederim
Bsrbsrr pamuksekerinannesii piyasadaki bütün emzik çeşitlerini denedim tutmayınca tutmuyor işte beş buçuk aylık 🤦🏻♀️ İnşallah başarırsın
pamuksekerinannesii paputmoms daha simdi iciyorum onu canim bebegim içinde ayirdim 1 cay kasigi simdi vericem onada 3 gündür içiyorum faydasini görürüm insallah
paputmoms pamuksekerinannesii metsil de doktoruna sor canım gaz damlası düzenli kullanınca çok iyi geliyor rahatlatıyor
Seyma4607 pamuksekerinannesii bende sizin gibi dertliydim düşmüyo yakamdan diye alıştırayım dedim evde emzik koleksiyonu oldu ama bana mısın demedi tutmadı hiçbirini bıraktım bende vermedim 😊
pamuksekerinannesii Seyma4607 memede gezerek is yapiyorm su an kucakta emiyo oyle uyuuo nefes alamıyorum artık