Eladefne evet kuru öksürük var uykusunda da öksürüyordu böyle boğulur gibi birde uyanınca çok tekrarlıyor öksürüğü. Peteklerden de olabilir tabiki biz istisnayiz bence zaten şuan iyiyiz. Eğer emziriyorsaniz bol bol emzirin boğazında bir tahriş, şişlik varsa en azindan kuruluğu alır sürekli emziriyorum bende. Pozitif olduğumu öğrenene kadar oksurugune çok takmıyordum ama pozitif olduğumu öğrenince vicdan azabından kıvranıyorum resmen