Merhaba Arkadaşlar,
Bebeğim 4 aylık hafif böyle kuru öksürük sanki gıcık , tahriş olmuş gibi ama tam olarak öyle boğaz ağrısı da çekmiyor gibi görünüyor. Damakları çok kaşınıyor , ağzıda akıyor bunun etkisi olabilir mi ? Yada başka bi sebep bir, iki gün daha takip etcez. İlerler mi daha kötü olur mu korkusu var. Pandemi döneminde hastaneye de götürmek de istemiyoruz. Bu durumu yaşayan var mıdır?🤔