YeldaKuzey problemin sadece meme reddi olsaydı sağ ver derdim bacım ama sütun azaldığı için mama veriyorsun,vermeni istemem çünkü sütun hiç yok degil var.ayiptir söylemesi ben iki memem dışarda gezdim ilk iki ay biberonu bıraksın emsin diye hep emzirmekle uğraştım, uyanık kaldığım her an sağım yapıyordum ve sonunda ben kazandım.bebegim 8aylik öyle güzel karnı doyuyor ki ek gıda istmiyor.sakin pes etme😊