Kızlar 3 bucuk aylık bebeğim var. Meme ve mama devam ediyoruz. Sütüm 3-4 gündür çok çok azaldı. Her mamadan önce mutlaka emziriyordum bazen mama bile istemiyor doyuyordu fakat 3 gündür günde 1 kere anca tam doyuyor diğerlerinde 3-4 dk emiyor ve süt gelmeyince çok ağlıyor.
sütümün geri çoğalması için ne yapmam lazım acaba. ( humana çayı içiyorum bir faydasını görmedim)