Seda-lina aynen öyle canım bizde sen böyle sonra hiçbir şey olmamış gibi beni öpüyor çokbgğzel davranıyor zor bir durum önce kırdıklarını düzelt di mi seni çok iyi anlıyorum ben de ayrılık düşünüyorum evden de kovdum hatta geçen gün çok büyük kavga ettik ayrılmam diyor ev benim diyor tamam gidecem ben diyorum ayrılmam diyor