Seda-lina çok kişisel tabii ki de fikrim, fakat ben asla ama asla evli kalmam, mutlu olmadığım bir evlilik yürütmem. Büt0n dünyada nasıl ki boşanmış ebeveynlerin de büyüyorsa çocuğu, benimki de büyür elbette. Mutsuz evde mutsuz bşr çocuk olacağına inanıyorum. Sevgiyi, ilgiyi, aşkı görmeli büyüdüğü evde. Zaten sevginşn olmadığı yerde gün gelir saygı da tükenir. Saygısızlık eşiğini en zor ilk seferinde aşarsın, sonra her bir sefer çok daha kolay kırarsın karşındakini. Saygısız ve sevgisiz bir ev örneği yaşatmayı istemezdim çocuğuma.