Esse5 Mervebtnrr aşırı tahrişten 😭😔 hala etkisindeyim 🥺😫😱 boğazının katlantısında gıdısı 2 kat çok gıdılı bi bebekte değil ama
Mervebtnrr Esse5 korkmussundur tabi canım kim olsa korkar. Bizim doktor boyun mesafesi kısa olduğu için olmuştur dedi benim kızımda çok gidisi yok oyle
zelihacakar Bizim de kol altı nasıl oluyor anlamıyorum. 2 günde 1 banyo yapıyor, iyice kurutup hameten sürüyorum, günlük açıp havalandırıyorum ama yine aynı beyaz beyaz birşey oluyor ve gerçekten kötü kokuyor 🤢 Bazen krem sürerken acıyor galiba kendini kasıyor şapşiğim yaaa, kıyamam. Böyle seyler olunca kendimi kötü hissediyorum. Sanki iyi anne değilmişim, yavruma iyi bakamıyormuşum gibi hissediyorum.