Cagatayinannesi SerapSalih bitki çayı bardağım var ona bi tutam koyuyorum suzgecin içine üstüne sıcak su koyup kapatıyorum ağzını azcik kimyon atıyorum bi beş dk sonra açıp az şeker karıştırıp içiyorum
Fbasturk Ecee bende taze isirganinin yıkayıp sıcak su ekliyorum kapağını da kapiyorum bardağın ,sabah akşam aç karnına bı bardak güzel süt yapıyor
Hazal22 Isırgan otunu yazmıştım ben de buralarda baya ,gerçekten cok süt yapar😊Pazar’dan alıp demleyip çayını içtim ben de ilk zamanlar.cok faydasını gördüm.bu arada gaz da yapmaz
Esyagiz Hazal22 pazardan aldığınız ısırgan otunu nasıl demlediniz. Bende aldım deneyecem nasıl yapacağım hakkında fikrim yok