Cagatayinannesi Kızlar dün ısırgan otu aldım aktardan denemek için inanılmaz süt oldu resmen akıyor mama takviyesi normalde veriyordum ama bugün hiç mama vermedim 3 kere vermiştim şimdiye nerdeyse.
Fbasturk Ecee bende taze isirganinin yıkayıp sıcak su ekliyorum kapağını da kapiyorum bardağın ,sabah akşam aç karnına bı bardak güzel süt yapıyor
SerapSalih Cagatayinannesi ayy gerçekten mi nasıl yapıyorsunuz toz halinde mi aldınız çayını mı içiyorsunuz
Cagatayinannesi SerapSalih toz değil kuru ısırgan otu cnm aktara söyle veriyo zaten 3.5 liralık aldım koca poset i
Cagatayinannesi Ben çay gibi demliyorum dün aldım 2 bardaktan sonra sabah inanılmaz süt vardı sabah akşam için
SerapSalih Cagatayinannesi kaynatmıyorsunuz değil mi ne kadar koyuyosunuz suya tarifini söylermisiniz ya🙈
Ilknremrh Ben isirgan tohumu anason rezene kimyon ıhlamur kaynatıp içiyorum hem sütüm çoğalıyor hemde bebeğimin gaz problemi azaldı 😊
Gfrn Ilknremrh bende aktarım ıhlamuru kullanmasan daha iyi kas gevşetici özelliği var onun yerine tane kişniş ve hibiskus koyabilirsin 2 3 adet çok da lezzetli olur
Happygril Cagatayinannesi benimde yemedigim icmedigim şey kalmamıştı sonra annem aktardan ısırgan otu almış çayını yapıp içtim gece sütüm akarak uyanirdim kızım tek göğsümu bitiremezdi kesinlikle tavsiye ediyorum
Cagatayinannesi SerapSalih bitki çayı bardağım var ona bi tutam koyuyorum suzgecin içine üstüne sıcak su koyup kapatıyorum ağzını azcik kimyon atıyorum bi beş dk sonra açıp az şeker karıştırıp içiyorum