Mom14 Bende boğaz ağrısı vardı acile gittim hemen test yaptılar pozitif evden çıkmıyorduk 8 aylık kızım var eşim iş yerinden taşıdı . Bebeğimde 38 derece ateş kusma isal oldu 15 saat kadar daha sonra geçti bende sadece boğaz ağrısı koku ve tat kaybı var izolasyonda 2. Günümüz