Kızlar eşimin çalıştığı iş yerinde bi adam pozitif çıktı eşimlede beraber kahvaltı etmişler dün biraz ben hasta oldum başım ağrıdı üşüme geldi halsizleştim şuan iyiyim ama birşeyim yok belirti olmadan test yaparlarmı yoksa temaslı olduğu için yaparlarmı yoksa yapmıyolarmı aydınlatın beni lütfen çok korkuyorum 😔