bayankitapkurdu Sezenkumsal92 kan tahlili yapmıştı bana insülin direncim yüksek çıkmıştı. Kullandım o ay hamile kaldım. Doğumdan sonra doktorum kullanmaya devam et demişti
YigitAlpsMom Sezenkumsal92 bende glifor kullandım 1000 lik hemde baya bi kutu 12 kilo vermistim istah kapatıyordu gerçekten
Sezenkumsal92 YigitAlpsMom masllhh ne guzel bnm arkadasimda glifor baslamis dr. Bnmkide diaformin. Adi bugun ikinci gunum saabah kahvalti arasiinda 1 tane 1000 lik
Muhammedd23 Sezenkumsal92 evet canım pconaslinda zaten slbir şeker hastalığı cesidiymis. Ve o ilaçlar çok başarılı bu konuda ben hem mesleğinden ötürü bilmiyorum hemde çok araştırma yaptım bunkonuda
Sezenkumsal92 Muhammedd23 bnde suan bu konuyu arastiriyorum en cokta kilo verdiesi asiri sevindiriyor beni
Mommyyy_1 Sezenkumsal92 hamile kalmadan önce kullanıyordum adetlerim düzene girdi biraz da kilo vermiştim. 28.haftama kadar kullandım doğum yaptıktan sonra emzireceksen kullanma demişti doktorum
Sezenkumsal92 Seyma-2436 yok cnm emzirmiyorum birakti coktan beni de sabahlari kahvalti arasinda 1000lik kullaniyorum bir ay boype kullanirim heralde
Sezenkumsal92 Mommyyy_1 peki hamilelik surecinden önce kullandiginizda kilo verdiniz mi istahinizi kapatmismiydi
Mommyyy_1 Sezenkumsal92 her zamanki gibi yiyordum iştahım kapanmamıştı ama kilo vermiştim metobolizmayı hızlandırdığı için
Sezenkumsal92 Mommyyy_1 cnm 2 haftadir kullaniyorum ama grm oynamadi ya 2 doz icmene ragmen cok uzuldum
Arenn Sezenkumsal92 merhaba diaformin in faydası oldu mu acaba kilo ve iştah açısından dr um bana da verdi bugün başlıcam da merak ettim etkisini😊