Sezenkumsal92 gidip dahiliye bölümüne tahlil verdim orda polikistikover olduğumu kadın doğuma gitmemi söyledi bir de insülin direnci çıktı ilaç yazmıştı insülin için ama emzirdiğim için ilacı almadım emzirirken kullanılmıyomuş bildiğim kadarıyla çocuğu sütten kes dedi doktor ama çok düşkün olduğu için kesemedim.Simdi tekrar gidip ilacı yazdırıp kullanmak istiyorum ama burda hastane kapandı randevu vermiyorlar randevu alınca hem polikistik için gidecem hem insülin için.