ayazlianne bir defasında bir kullanıcı anne bu açılarla ilgili post açmıştı hangi aşı özel yapılıyor hangi aylarda yapılıyor rutin aşılar hangileri gibi gibi. Admin de sabitlemişti 3-4 gün kaldı sayfada. Görmediniz mi 🤭 ben ordan görüp not almıştım. Ama doktorum çok şükür takibini iyi yapıyor. Kendisi biz söylemeden verdi aşıyı. Bence doktorunuzu değiştirin😐 asıl sorumsuz olan o bence