YazCilegi evet aktif kullanıyorum ve çoğunlukla sağlık postları takip ediyorum. Kan damlası postu görmedim 1 kez bile. Rota gördüm ama hep yaptıralım mı yaptırmayalım mı tarzında postlardı. Aylık hastanede de kontrolümüz oluyor hatta ayda 2, 3 kez gittiğimizde oluyor bebeğim prematüre çok sık hastalanıyor maalesef ama hastanede de doktor belirtmedi.