Anneciikk ukala bi cevabım yok siz çok çok uzunsunuz da bebeğe ondan mı takıldınız öğrenmek için sordum, doktorunuz hata etmiş eğer sadece çekmekle olsa bebekler kime çektiyse o ölçüde doğar sonsuza kadar böyle devam ederdi öyle birşey yok, bebeklik dönemi farklıdır belli bir aydan sonra genetik devreye girer mesela ben 160 ım eşim 170 oğlum 48 santim 2800 doğmasına rağmen mesela 4 aylıkken 8 kilo 67 santimdi sekiz dokuz aydan itibaren gelişimi normal seyire bindi başlarda ilerde gitse de genetik sonradan etkili oluyor gerçekten takılmanız gereken bir durum yok yazdığımda da bişey yok ama sanırım istediğiniz cevaplar olmayınca agresifleşiyorsunuz sizin gibi insanlar yüzünden zaten bildiklerimizi yazma hevesimiz kalmıyor cevaplarımı okursanız sadece takılmayın size çekmiştir dedim ukala cevap veren sizsiniz ayıp gerçekten. bu yorumdan sonra da daha bişey yazmam zaten iyi günler