Sakın linçlicekler hiç yazmasın. Bebeğim bir ay sonra bir yaşına giricek. 10 kg .boyu 75 cm civarı. Evet az degıl kabul ediyorum. Kilosunu yine çok takmıyorum ama boyu!!! Neden takıyorum çünkü doktorlar hep ilk aylarında bu çocuk çok uzun olucak gelişimi çok ilerde kilo olsun boy olsın hep böyle söylüyorlardı. Oğlumdan kısa ve zayıf plan bebekler suan boyu da kilosu da geçti. Yanı çevremde ki iki bebekten bahsediyorum. Yemesi iyi. Emmesi aşırı çok zaten. Acaba kanında bişeyler mı eksik vitaminlerimi eksik. Ne yapmam gerekiyor . Önereceğiniz bir şey var mı? Ek gıda konusunda da bunu yedir kesin boy uzatıyor dediğiniz bir şey varsa yardımcı olun lütfen..