Merhaba benim bebeğim 10 buçuk aylık. Hicbir şeye alerjisi olmadı şimdiye dek.. Her şeyi yer ama bu ara tükürüyor hep yediklerini, oyun yapıyor. Ben de aptamil kaşık mama aldım bugün işe giderken ondan bıraktım. Bir farklı yedigi o. Şimdi kakasini alırken epey kanlı idi çok üzüldüm, korktum. Nokta nokta değil yani kaka da kanlıydı. Affedersiniz poposunu silerken de kan geldi. Keyfi çok yerinde, mutlu, oynuyor, uyudu her zamanki gibi… Sağlık ocaklari ve doktordan korona sebebiyle korkuyorum. Yine de bir sonraki kaka da böyle olursa gidicem… Başına böyle gelen var mı?