Denizpoyrazz Glll44 evet bende bi annemler bi kayinvalidemler o yüzden galiba aman makyaj yapsam nolcak deyip oturuyorum hemen makyaj yapmadan
MutluMommy Aysen58 benim bebe 2 gün önce emdikten sonra saçıma geri çıkarttı emdiğinş hala banyo yapacam 🤪🤪
Aybukemm Denizpoyrazz bende öyleydim en sonunda kendine gel buse dedim annem kızıyordu sürekli bakımlı ol diyordu içimden gelmiyordu ama artık kendime bakıyorum
123melike_ Denizpoyrazz ilk 4 ay banyo yapabildiysem ona şükrettim canım 6 aylık olduk daha yeni yeni uyuttuktan sonra dişlerimi fln fırçalamaya kendime bakmaya başladım. Vakit olsa da uyusam diye düşünüyorum hala 😃😃😃
Alinadefne Denizpoyrazz asla kendimi salmadim. Ki arkadasim saldi bnde bi saldırdım ona oda dondu eski halıne kendın için. En onemlisi bunu yap👌😚
mirayybebek Denizpoyrazz ben evde bile olsam gözeme kalem sürerim ruj sürerim😄tayt giyerim nebilim seviyorum bakımı send eyap kız yaprıkça yapasın gelecek
F-Betul Kalps Benim annem de benzer şeyleri söylüyor umarım eşim aynı şeyi düşünmüyordur diyorum ben de 😊
Secilbektas41 Denizpoyrazz aynene tariyorum oyle kaliyor yapayim derkem uyuyom ama normal eslerimizinde anlamask lazkm cocukla ugrasmak kolay degil yani valla ben esime birakiyorum 1 saat isim varken ciglik cigliga cagariyo durmuyo gel diye anlamalari lazim bence