Kızlar oldum olası hep kendime bakardım. Evde dahi olsam makyajım eksik olmazdı saçlarım hep yapılı olurdu. Evlenincee e hamileykende böyle oldu. Ama bebek olduktan sonra hıc kendime bakmıyorum. Vakit olmamasından değil vaktimde var. Ama içimden gelmiyor hıc. Bütün gün evin içinde pijama ile geziyorum. Çok rahatsız hissediyorum artık kendimi. Hep bebek olduktan sonra kendini bırakma derdi annem onun dediğine geldim sanırım. Eşim birşey demiyor hıc. Nasıl rahat ediyorsan öyle dur diyor. Eski halime dönmeyi istiyorum. Kendim için kendimi ıyi hissetmem için ne yapabilirim.