Badeekus Badeekus bi küçük kutu al 2 haftadan fazla kullanman lazm sürekli mamada değiştirme bağırsaklarını yorma bebeğinde canım
ABetul Bnm kızımda Aptamili beğenmemisti tadı yok. Doktorumuzun önerisiyle Hipp basladk tadi güzel tatlımsı Öneririm
Melek-3434 Badeekus merhaba ben de bu mamaya geçmeye düşünüyorum bebeğim kabız 5-6 günde bir zor yapıyor siz de durum nedir? Friso dan memnun musunuz