Çok normal cnm kendini strese sokma. İlla sarılık oldu diye uyanmiyor diye bişe yok. Bnm kızımda uyanmiyordu ne yapsam olmuyordu. Çok şükür sarılık flan değildi. Kendilerini hala anne karnında hissettikleri için bu kadar zorlaniyorlar uyanmakta. Topuk altlarına vuruyorduk burnunu sıkıyorduk. Artık bizim canımız yanıyordu zarar veriyomusuz gibi. Ama bir kaç gün sık dişini. Kendi uyanıyor zaten .