14 günlük bebeğimi emzirmek için bile uyandıramıyorum. Burnunu sıkıyorum, ayağını sıkıyorum uyandırıyorum göğüs ucunu ağzına verdiğimde sanki yine bayılıyor. Son çare sütümü sağıp uyku arasında biberonu ağzına tıkıyorum ki doysun. Bebeği böyle olan anneler var mı? Ne yaptınız lütfen yardımcı olun. Öyle strese giriyorum ki bu sütümü de etkiliyor.