Gulsummm benım kızımda şuan 3 aylık bır aylık olduktan sonra bahsettıgınız tum sorunları yaşadık doktorumuz kolık dedı. Gunduz uykusu yoktu gece uykusu bır ıkı saat uyuyup uyanıyo gerı uyayamıyordu. Çareyı aglama nobetlerınde kucagıma alıp şışşş dıye ses cıkartıp hafıf sallayarak buluyordum yoksa imkansız susmuyordu. Bır yerde okumuştum kolık bebeklere çok sarılın sevkatle sesınızı duysun yalnız olmadıgını hıssetsın dıye o agladıkça onu sevdıgımı hep yanında oldugumu soyledım. Bırde yanlış bışey bılıyorum ama gece yanımda yatınca delıksız uyumaya başladı o kadar rahat kı anlatamam. Ilaç olarak biogai kullandım ıkı kutu bır işe yaramadı. Metsil kullandım yarım şışede gazını atmaya başladı.