Hasretunlu kıyamam🙄 annelik hem çok güzel hem de çok zor sabır işi. Daha 2gün evveline kadar iyiydi her şey düzenliydi. Ama dün gece birden değişti. 1.5 2 saatte bir kalktı gece. Kalkınca emer uyurdu. Dün her kalktığında uyuması 1 saati buldu. Sabah kalkışı var görmelisiniz sanki dünyanın uykusunu uyumuş. Öyle enerjik🙄😇