Toplasınız 3 gündür 4 5 saat uyumuşumdur bebeğim 11 gibi uyuyup sabah 7 8 gibi kalkardı ama şimdi saat başıı sesler çıkartıyor ağlıyor anlam veremedim gözleri kapalı ama ses çıkartıyor ıııh diye. Ağrısıda yok biliyorum ama yine de ne olur ne olmaz diye dolven yarım çay kaşığı verdim oda fayda etmedi. Karnı tok altı temiz oda ısısı iyi. Destekli uyuyoruz halen popoya pışpış yapmadan uyumuyor ve ben her ses çıkartışında pışpış yapınca susuyor bi yarım saat sonra yine Allah aşkına bana yardım edin ne olabilir yada atak felan mıdır ?